[LiSA-Devel] Linux 2.6.25

Radu Rendec radu.rendec at ines.ro
Fri Jun 27 16:10:11 EEST 2008

On Fri, 2008-06-27 at 15:47 +0300, Octavian Purdila wrote:
> Heh, been ther done that :), dar modificiarile sunt destul de simplu de facut.
> BTW, vezi ca si in 2.6.26 s-a schimbat un pic API-ul de netdev (ceva cu
> namespaces), asa ca mai bine incercati direct pe un 2.6.26-rcx.

Multumim pentru sfat! Eu am un interes "personal" in 2.6.25, deci
probabil ca il voi porta si pentru 2.6.25 si pentru 2.6.26-rcx :D

> Ma bucur ca mai tineti proiectul in picioare :)

Incercam cu greu sa facem asta :) ... si tu stii cel mai bine ce
inseamna sa ai un job full time si sa faci asa ceva ca hobby. Ma bucur
si eu ca inca esti langa noi cu proiectul ;)

Eu sunt subscris la lista netdev, dar nu apuc sa o citesc si la firma
nici nu lucrez in domeniu, asa ca nu prea sunt la curent cu ce se
intampla prin kernel. Tu ar trebui insa sa fii mai informat... macar
pentru ca trebuie sa actualizezi cursul/lab-urile de pso in fiecare an.
Cand mai afli de cate o chestie de-asta, da-ne te rog si noua un mail pe
lista. Am vrea macar sa mentinem proiectul "la zi" fata de ce se
intampla prin kernel, chiar daca nu apucam sa mai si dezvoltam la el.

Radu

P.S. Uita-te pe site-ul lisa cand ai timp - chiar daca nu am mai postat
pe liste, am mai facut cate ceva - notabila ar fi integrarea cu xen :D