[LiSA-Devel] Port pe 2.6.25

Radu Rendec radu.rendec at ines.ro
Sun Jun 29 15:07:59 EEST 2008

Am facut modificarile necesare ca sa se compileze LiSA pe 2.6.25. Scrie
prin mesajul de commit despre ce este vorba. Commit-ul inca nu l-am impins
in nici unul dintre repository-uri (e doar in al meu local) pentru ca ar
mai trebui verificat. Ionut: te rog mult verifica si tu cand ai un pic de
timp.

Ideea este ca am inlocuit peste tot sbk->{h|nh|mac}.raw cu
skb_{transport|network|mac}_header(skb). Singurele lucruri de care ma tem
(avand in vedere ca am modificat totul de mana) sunt:
* sa nu fi inlocuit cu alt echivalent dintre cele noi (mai jos exista
  tabela de corespondenta);
* sa nu fi incurcat variabila, acolo unde exista mai multe variabile de
  tip struct sk_buff * (adica sa fi pus skb si inainte sa fi fost skb1 sau
  ceva de genul).

Tabela de echivalenta:
skb->h.raw      skb_transport_header(skb)
skb->nh.raw     skb_network_header(skb)
skb->mac.raw    skb_mac_header(skb)