[LiSA-Devel] Design CLI 2

Radu Rendec radu.rendec at ines.ro
Wed Oct 29 14:32:12 EET 2008

On Wed, 2008-10-29 at 00:03 +0200, Ionut Nicu wrote:
> Pune-ti si tu un "Signed-off-by" in commit-ul nr.1 pentru ca a fost un
> brainstorming facut in comun :-).

Done :) dar vezi ca am rescris history-ul ca sa pot sa fac asta.

> Banuiesc ca in commit-ul nr.2 e un schelet de readline shell (derivat
> din cli-ul vechi) care ar trebui intr-un final sa foloseasca API-ul din
> cli2?

Cam asa ceva. In principiu am luat functiile cu swcli_ folosite ca
handleri pentru readline, le-am redenumit cu rlshell_ in fata si le-am
mai periat nitel.

Urmatorul pas este sa ma apuc sa rescriu handlerii de completion sa
foloseasca api-ul de cli2.

Radu