[LiSA-Devel] git mirroring

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Fri Apr 10 16:30:23 EEST 2009

On Sun, 2009-04-05 at 21:08 +0300, Ionut Nicu wrote:
> Salut Razvan,
>
> Am pus pe wiki niste idei despre cum am putea face mirroring pentru
> git-ul de lisa pe un server din facultate:
>
> http://lisa.ines.ro/wiki/doku.php?id=git_infra
>
> Cred ca ar fi util si pentru noi si pentru studentii care lucreaza la
> proiect.
> Cand ai timp uita-te pe wiki si zi-mi daca ti se pare ok.

E OK. Doar ca eu am folosit pentru activarea daemon-ului
git-daemon-run[1] (in loc de xinetd).

Am facut mirror la cele doua repo-uri[2][3]. Se actualizeaza in fiecare
zi la 00:00. Le precizezi si pe acestea in wiki?

Pe moment am creat contul lisa pe ixlabs.cs.pub.ro si am creat acolo
repository-urile. In base-path-ul git am creat symlink-uri catre
repository. Voi crea cate un cont pentru fiecare persoana care va lucra.
Imi poti oferi acces de scriere la wiki pentru a completa informatiile?

Razvan

[1] http://occident.us/2007/10/08/setting-up-a-git-subversion-tracking-server/
[2] git://ixlabs.cs.pub.ro/lisa.git
[3] git://ixlabs.cs.pub.ro/linux-2.6.git