[LiSA-Devel] Port to 2.6.29

Ionut Nicu ionut.nicu at ines.ro
Sat Apr 25 15:54:31 EEST 2009

Salut,

On Tue, 2009-04-14 at 23:50 +0300, Ionut Nicu wrote:
> Radu pls review, si daca totul e ok as face urmatoarele schimbari:
>
> lisa-devel -> lisa-devel-2.6.25 (sa ramana sub numele asta pentru referinta)
> lisa-devel-2.6.29 -> lisa-devel

Am redenumit branch-ul de 2.6.29 in lisa-devel si lisa-devel in
lisa-devel-v2.6.25.

Daca sunteti pe branch-ul vechi, ca sa migrati usor trebuie sa:

git branch -m tmp (rename branch local lisa-devel in tmp)
git checkout -b lisa-devel origin/lisa-devel (checkout branch local
lisa-devel)
git branch -D tmp (delete branch vechi)

Daca ati clonat din ixlabs (adica remote-ul origin pointeaza la git-ul
de acolo) s-ar putea ca mirroring-ul sa nu se fi produs inca, asa ca va
mai trebui sa asteptati o zi pana cand se face ...

Ionut.