[LiSA-Devel] Integrare modul bonding in LiSA

Ionut Nicu ionut.nicu at ines.ro
Sat Apr 25 18:49:50 EEST 2009

Salut,

On Sat, 2009-04-25 at 17:20 +0300, Constantin Blanariu wrote:

>         > Totul se blocheaza iar consola e flood-ata cu "Received
>         frame on
>         > disabled port bond0".

Mesajul asta e un mesaj de debug. Iti apare din cauza ca ai compilat
modulul cu -DDEBUG (vezi cum e definit macro-ul dbg).

>         conf t
>         int netdev bond0
>
> Dupa ce dau interface netdev bond0 o ia razna la fel.

By default cand adaugi un port in switch se adauga in starea disabled.
Mesajele alea de debug iti apar in momentul in care primesti trafic pe
un port disabled. De altfel e prima verificare din hook-ul principal al
modulului (citeste sw_handle_frame din net/switch/sw.c):

    if(port->flags & SW_PFL_DISABLED) {
        dbg("Received frame on disabled port %s\n", port->dev->name);
        goto free_skb;
    }

Ca sa enablezi portul din cli poti sa-i dai:

no shutdown

in meniul de interfata.

PS: E drept ca si pentru mesajele de debug am putea limita rata la care
se dau daca am face ceva de genul:

	if (net_ratelimit())
		dbg("message");

sau un alt macro dbg_ratelimit() care foloseste printk_ratelmit() ...

Ionut.