[LiSA-Devel] BPDU forwarding & status update

Radu Rendec radu.rendec at ines.ro
Sun Jul 12 12:56:33 EEST 2009

Salut,

1. Configuratia lui sw1:

* daca iti "tai craca", pe ttyS0 e legata o seriala in el si se poate
accesa de ex. cu minicom-ul ;)

* singura problema era ca interfata de management (fa0/24) era in
shutdown; am ridicat-o si e ok;

* am pus in vlan 15 (mod acces) interfetele fa0/8 si fa0/9, care sunt
conectate in pg;

* am modificat versiunea de protocol in "rapid-pvst".

2. Forward-ul de frame-uri STP in LiSA:

* pentru protocoalele deja existente (CDP si VTP), codul din
sw_socket_filter() intoarce valoare != 0 doar in cazul in care exista
cel putin un socket deschis si care asculta pentru protocolul respectiv;

* codul care apeleaza sw_socket_filter() face switching la frame doar
daca primeste raspuns 0 (not handled);

* cred ca pentru ce vrei tu este suficient sa intorci o valoare != 0 din
sw_socket_filter() indiferent daca ai gasit sau nu un socket pentru stp;

* probabil ca valoarea de return ar trebui sa fie conditionata totusi de
faptul ca stp este activ sau nu (pe vlan-ul respectiv) - dar nu sunt
sigur, poate tu stii mai bine cum ar trebui sa se comporte un switch in
situatia asta.

Bafta la prezentarea de maine! Daca te mai putem ajuta cu ceva, probabil
vom fi "pe baricade" pana spre seara.

Numai bine,

Radu