[LiSA-Devel] Proiect etherchannel - întrebări git

Constantin Blanariu constantin.blanariu at gmail.com
Tue Jun 9 19:11:59 EEST 2009

Salut!

Iată cum stau lucrurile în legătură cu proiectul legat de modulul bonding:

Am lucrat în cea mai mare parte pe mașini virtuale, însă acum aș vrea să
trec tot codul pe playground. În mașina virtuală am creat un branch pentru
lisa.git
ce se numește lisa-channel. Am editat fișierele, am lucrat și am făcut două
commit-uri
pe ixlabs.

Astăzi în /home/constantin facut urmatoarele lucruri:

git clone git://ixlabs...
cd lisa
git submodule init
vim .git/config -> ixlabs pentru linux-2.6 în loc de lisa.ines.ro
git submodule update
cd linux-2.6
git checkout -b lisa-devel origin/lisa-devel

După aceea:

git checkout -b lisa-v2.6.29-lacp origin/lisa-devel

Am editat, făcut commit-uri, partea din kernelspace e ok (sper).

Acum insa as fi vrut sa am pe playground ce am facut pe masina virtuala
legat de userspace.

și am încercat în ~/lisa

git checkout lisa-channel
error: pathspec 'lisa-channel' did not match any file(s) known to git.
Did you forget to 'git add'?

De asemenea, as vrea sa aplic in partea de kernel space patch-ul facut de
ionut pentru deadlock.

Cum as putea sa fac ?

Multumesc

Constantin