[LiSA-Devel] Kernel azi si maine pe playground

Radu Rendec radu.rendec at ines.ro
Thu Jun 11 14:25:44 EEST 2009

Salut,

Eu nu am nimic impotriva; cu Alex ar trebui sa te pui de acord, stiu ca
el face momentan niste teste acolo. Iti merge pana la urma kernelul
compilat de tine?

Banuiesc ca ar ajuta de asemenea sa nu umble nimeni la configuratia
switch-urilor din reteaua de test. Eventual da-le si un "write mem" dupa
ce iti faci setup-ul, ca sa fii sigur ca nu apar probleme.

Radu