[LiSA-Devel] Licenta de maine !

Alexandru Negrila alexandru.negrila at gmail.com
Thu Jun 11 15:07:40 EEST 2009

Salut,

Si eu am maine sustinerea proiectului de licenta, si la proba practica eu ma
gandeam sa prezint un filmuletz pentru ca este foarte posibil sa nu mearga
netul acolo unde prezentam. In cazul in care putem prezenta si de pe
internet nu-i nici o problema, nu cred sa prezentam in acelasi timp. Totul e
ca cel care prezinta primul sa lase kernelul corect celuilat. Eu am nevoie
de cel default. Vom putea folosi si kvm-ul pentru a putea reboota cu
kernelul corect.

Numai bine si succes maine !

--
"Un om fericit nu este acela care are tot ce-si doreste, ci acela care nu-si
doreste ceea ce nu poate avea!"