[LiSA-Devel] Compile/Install LiSA

Radu Rendec radu.rendec at ines.ro
Wed Mar 11 18:35:41 EET 2009

On Wed, 2009-03-11 at 09:19 -0700, Faur Andrei wrote:
> Am pornit de la instructiunile de pe site:
> git-clone git://lisa.ines.ro/lisa.git
> cd lisa
> git-submodule init
> git-submodule update
>
> La rularea make menuconfig in directorul linux-2.6/ nu imi apare nici o
> optiune de compilare cu suport Lisa.

Probabil ca by default nu te duce pe branch-ul care trebuie. Din
interiorul directorului linux-2.6 ruleaza "git branch -a". Ar trebui sa
vezi (pe langa branch-urile locale) urmatoarele branch-uri remote:
  origin/HEAD
  origin/lisa-devel
  origin/lisa-v2.6.14
  origin/lisa-v2.6.15
  origin/lisa-v2.6.16
  origin/lisa-v2.6.17
  origin/lisa-v2.6.19
  origin/lisa-v2.6.20
  origin/lisa-v2.6.21
  origin/lisa-v2.6.25
  origin/master
  origin/xen-v2.6.21

Acum ar trebui sa treci pe branch-ul de devel. Asta se face asa:
git checkout -b lisa-devel origin/lisa-devel

Asta iti face dintr-un foc urmatoarele:
* creeaza branch-ul local lisa-devel, care refera origin/lisa-devel
* iti muta copia de lucru pe branch-ul (local) lisa-devel

> Am vazut doua fisiere in care este descris modul de obtinere a kernelului
> cu Lisa : INSTALL si README.dev. Care dintre ele trebuie urmarit? INSTALL
> descrie o varianta de kernel 2.6.16 in timp ce README.dev zice ceva de o
> ultima versiune a tarball-ului (care nu cred ca este cea de pe site, dat fiind
> ca s-au mai facut updateuri la cod in ultima vreme... i might be wrong here).

Din pacate sunt neactualizate de prea multa vreme si in general sunt
adresate celor care vor doar sa-si compileze kernel cu LiSA, nu neaparat
sa-l modifice (si atunci nu au nevoie de git).

> Sorry for the n00b questions si multumesc pentru ajutor,

No problem. Suntem constienti (Ionut si cu mine) ca lucrurile nu prea
sunt documentate la LiSA. Scopul nostru este sa creem un fel de
comunitate, bazata pe listele de discutii si pe wiki.

De aceea am inclus si lisa-devel in cc (btw, mai sunt inca 2 studenti
care vor lucra la LiSA semestrul acesta - poate se lovesc si ei de
aceleasi probleme). Si rugamintea este sa incercam sa purtam discutiile
astea macar cu cc la lisa-devel.

As vrea, de asemenea, si cu ajutorul vostru, sa documentam lucrurile
corect si la zi pe wiki. Scopul final este sa impingem spre wiki partea
de documentare (spre deosebire de diverse readme-uri mai mult sau mai
putin actualizate pe care le avema acum).

Daca mai alte intrebari, te ajutam cu placere.

Numai bine,

Radu