[LiSA-Devel] Comportament ciudat la show pentru bonding

Nicu Ioan Petru-B06965 ionut.nicu at freescale.com
Wed May 20 15:38:58 EEST 2009

Salut Constantin,

Tree-ul de comenzi legat de "show interfaces" nu e complet portat pe
noul cli.
Am inceput sa-l portez eu acum vreo 2 saptamani dar nu l-am finalizat
inca...

Momentan, handler-ul stie sa-si ia o lista de interfete din switch
incearca sa
dea ioctl-uri de ethtool pentru a obtine anumite informatii (speed,
duplex, auto,
link detected, etc). Evident, acestea trebuie date doar pe interfetele
de tip 'eth',
nu si de alt tip (de ex cum ar fi vif-urile).

Mai e putin de lucrat acolo :-)

O sa ma uit cand ajung pe-acasa si la segfault-ul de care ziceai. Acolo
trebuie
sa fie un bug.

Ionut.