[Team2013] Intalnire 1 aprilie 2013, ora 18:15, sala EG106

Radu Rendec radu.rendec at mindbit.ro
Mon Apr 1 17:34:01 EEST 2013

Salut,

Am discutat puțin cu Claudiu mai devreme. Astăzi sunt 2 săptămâni de la
ultima întâlnire la care am participat. Ionuț nu poate ajunge, așa că
vom veni amândoi (și Ionuț și eu) săptămâna viitoare, pe 8.

Dacă sunt întrebări "strategice" (cum a fost cea de mai devreme, legată
de suportul de procfs), postați-le vă rog pe listă și voi încerca să
răspund cât pot de repede.

Mulțumesc,

Radu