[Team2013] Intalnire 1 aprilie 2013, ora 18:15, sala EG106

Ionut Nicu ionut.nicu at mindbit.ro
Mon Apr 1 23:03:49 EEST 2013

Salut,

On Mon, 2013-04-01 at 18:59 +0300, Razvan Deaconescu wrote:

> Am completat discuțiile și task-urile[1]. Dacă sunt completări, vă rog
> să le faceți.

Am o singura observatie. Am vazut in minute un bullet unde se zice ca nu
exista suport pentru "save running config". Din cate imi aduc eu aminte
chestia asta e implementata si merge ...

De verificat daca nu cumva e o problema de permisiuni. Tin minte ca
fisierul cu configuratia se salva pe undeva prin /etc/lisa. De asemenea
e de verificat ce se intampla daca acest director nu exista.