[Team2013] Intalnire 1 aprilie 2013, ora 18:15, sala EG106

Andreea-Cristina Hodea andreea.cristina.hodea at gmail.com
Tue Apr 2 13:07:02 EEST 2013

2013/4/1 Razvan Deaconescu <razvan.deaconescu at cs.pub.ro>

> https://github.com/lisa-project/lisa-user/wiki/Meetings#monday-april-1-2013
>
> Am completat discuțiile și task-urile[1]. Dacă sunt completări, vă rog
> să le faceți.
>
> Așteptăm un e-mail cu split-ul task-urilor cel târziu miercuri.

Salve,

Am incercat sa grupez cumva functiile din sw_api pentru a le implementa
treptat oricare dintre noi:
1. vlan_add|del
2. vlan_rename, get_vlan_desc (operate in shared memory)
3. get_vdb, if_get_vlans, if_add|set|del_trunk_vlans (bitmap logic)
4. vif_add|del, if_set_port_vlan, get_vlan_interfaces
5. vlan_set|del_mac_static|dynamic, get_mac
6. igmp_enable|disable|get
7. mrouter_set|reset|get
8. set|get_age_time
9. if_add|remove, get_if_list
10. if_set_mode, if_get_type
11. if_set|get_desc
12. if_enable|disable

Vi se pare ok, sa facem issues asa?

In al doilea rand, referitor la functia de initializare a middleware-ului,
eu cred ca ar trebui sa avem doua functii; una la fel pentru toate
implementarile api-ului (care va initializa, de exemplu, shared memory,
default vlans) si una care initializeaza variabilele si structurile etc.
per implementare (de exemplu sockfd pentru syscall in implementarea cu
modulul lisa). Pe scurt:

userspace/switch/sw_cli.h
int init()
{