[Team2013] c constructor attribute

Andreea-Cristina Hodea andreea.cristina.hodea at gmail.com
Wed Apr 10 20:10:17 EEST 2013

Salut,

Cred ca pana la urma nu e ok sa adaugam vlan-urile default din shared_init.
Am scris de ce aici[1], asa ca as propune ca sw_api sa aiba o functie init
cu atributul constructor, fie ea sw_init, care (poate printre altele) sa
adauge vlan-urile default. In LiSA Middleware asta ar insemna sa apeleze
lisa_ctx.vlan_add pentru fiecare vlan default.

Ceea ce nu stiu, insa, este ce se intampla daca o alta implementare a
API-ului omite sa implementeze sw_init? La incarcarea bibliotecii dinamice
primesc eroare sau raman cu vlan-urile default lipsa? Am mai citit cate
ceva despre acest atribut aici[2].

[1] https://github.com/lisa-project/lisa-user/issues/10
[2]
http://stackoverflow.com/questions/2053029/how-exactly-does-attribute-constructor-work