[Team2013] c constructor attribute

Andreea-Cristina Hodea andreea.cristina.hodea at gmail.com
Fri Apr 12 14:15:50 EEST 2013

2013/4/12 Ionut Nicu <ionut.nicu at mindbit.ro>:
> Ar trebui ca adaugarea vlan-urilor default sa se intample doar pe cazul
> cand segmentul de shared memory nu exista deja (mm->init != 0).
>
> Daca tot modifici, cred ca ar fi bine sa scoti din shared_init()
> initializarile protocol specific (pentru if_tags, cdp, rstp) si sa le
> apelezi din sw_init().

Asta ar insemna sa mut si functiile shared_init_cdp, shared_init_rstp
si cele referitoare la if_tags? Sau doar apelurile catre aceste
functii sa se faca din sw_init? Iar if_tags sunt memorate ca o lista
in structura de shared memory, lista care va trebui initializata
totusi in shared_init?

> In shared_init() ar trebui sa se faca doar
> mm_create() si pe cazul in care mm->init != 0 sa se faca doar memset-ul
> cu 0.

In afara de memset cu 0, pot ramane in shared_init si initializarile
listelor de descrieri, nu? Caci descrierile nu sunt specifice
implementarii de backend.

> Cred ca solutia ar fi sa nu se mai creeze vlan-urile default din modulul
> de kernel lisa. Astfel poti sa ai fix acceasi implementare de sw_init()
> in userspace pentru toate back-endurile.

Ok, deci scot cu totul sw_vdb_init din kernel?

Andreea