[Team2013] Blocare delvif

Ionut Nicu ionut.nicu at mindbit.ro
Sat Apr 13 18:12:56 EEST 2013

Buna Mihaela,

Ai cumva IGMP snooping-ul activ? Stiu ca am mai discutat pe lista mai
demult ca exista niste bug-uri legate de IGMP snooping in contextul
vif-urilor.

Daca nu, poti sa incerci sa adaugi niste printk-uri de debug prin codul
care trateaza ioctl-ul asta si sa vedem cam pe unde s-ar putea bloca?

Mai are cineva problema asta? Eu nu imi aduc aminte sa fi avut problema
asta la stergerea vif-urilor ...

Ionut.