[Team2013] observatii legate de git

Ionut Nicu ionut.nicu at mindbit.ro
Mon Apr 22 17:00:48 EEST 2013

Salut,

Revin cu cateva mici probleme legate de git in general. Le postez aici,
in loc de lisa-devel, pentru ca sunt mai mult chestii organizatorice
decat tehnice:

* ar tb sa va formatati corect commit-urile. Asta implica o linie cu o
descriere scurta urmata de o linie goala, optional sectiunea de detalii
care ar tb sa fie limitata ca nr de caractere in latime si la sfarsit un
Signed-off-by. Ca exemplu de cum ar trebui sa fie formatate, am observat
ca Mihaela si Claudiu isi formateaza bine commit-urile. Probabil ca i-am
stresat eu si Radu suficient pana acum lucrand impreuna si
inainte ... :-)

* Author ar trebui sa fie persoana care face commit-ul. Am mai observat
niste commit-uri cu author Lisa Virtual Machine
<lisa-devel at lisa.mindbit.ro> care nu stiu cum au aparut.

* evitati pe cat se poate merge-urile nerelevante. De exemplu in loc de
git pull puteti folosi git remote update urmat de git rebase
origin/master. Am observat un merge facut din greseala. O sa il lasam
asa, nu are sens sa facem rewrite la history, dar e total irelevant
pentru tree-ul public.

* cand adaugati fisiere noi, nu uitati sa adaugati la inceput header-ul
cu licenta (GPL).

In rest, keep up the good work! ;)

Ionut.