[Team2013] meeting LiSA

Claudiu Ghioc claudiughioc at gmail.com
Mon Jul 1 22:34:06 EEST 2013

Salutare,

Ne-am intalnit azi pe la 6 si am mai stabilit cateva lucruri.

Razvan, ne spuneai sa stabilim o ordine in care prezentam. Am vorbit
si cam asa o sa fie:
* Andreea prima, va vorbi despre LiSA, despre noul layer, despre
adaptarea variantei initiale la varianta cu switch API, schimbarile
din CLI si va incepe sa zica si de un posibil back-end cu libvirt;
* Claudiu, va vorbi despre o alta implementare de back-end, cea cu
bridge si 8021q;
* Mihaela va avea deja 3 implementari de back-end introduse deja, si
aduce ideea de multi-engine
* Victor vorbeste despre integrare, testare, performanta.
Se poate face ceva sa se respecte ordinea asta la sustinerea prezentarii?

Ne-am mai impartit cumva si topologiile de testare sa nu zicem toti
despre aceleasi teste.
Eu am uitat sa te intreb ce placi de retea am folosit, inclusiv alea
de pe statii.

Cam atat, o seara faina!

--
Claudiu Ghioc