[Team2013] [diploma] Informatii despre lucrarea de diploma

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Tue Jul 2 08:47:54 EEST 2013

Razvan Deaconescu <razvan.deaconescu at cs.pub.ro> writes:

> Salutare!
>
> Am mai făcut actualizări legate de lucrarea de diplomă în link-ul de mai
> sus. Vă rog mult să le parcurgeți și să țineți cont de recomandările de
> acolo. Am colectat răspunsuri la diverse întrebări; dacă aveți o
> întrebare sau neclaritate, verificați întâi, vă rog, această pagină.
>
> Ar trebui să aveți cel puțin 2/3, chiar 3/4 din teză gata până în
> week-end ca să pot face o revizie în ultimele zile.
>
> Predarea lucrării se face miercuri și vineri, 3-4 iulie 2013, în sala
> EF008.

Salutare!

Îmi cer scuze pentru întârzierea reviziilor, sunt foarte încărcat în
aceste zile. O să fac reviziile astăzi.

Nu uitați, vă rog, să parcurgeți link-ul de mai sus[1].

Dacă aveți lucrarea scrisă în LaTeX, atunci dați commit într-un
repository.

Lucrările vor fi verificate anti-copiere între ele și între
Internet. Dacă aveți părți comune între voi, eliminați-le și dacă aveți
chestii din alte părți, citați-le (puneți-le între ghilimele și
referiți-le în bibliografie).

În lista coordonatorilor, ordinea trebuie să reflecte implicarea. Acolo
unde a coordonat Daniel Băluță, puneți-l pe el primul și pe mine al
doilea. La fel, la LiSA, Radu și Ionuț vin primii. La VMXL4 vin mentorii
și Gabi primii, apoi Laura, apoi eu. Liviu, la fel pentru OpenSIPS.

Lucrările se predau miercuri și joi, 3-4 iulie 2013, în sala EF008;
trebuie să faceți în prealabil upload-ul lucrării pe
studenti.pub.ro. Detalii aici[2].

[2] http://wiki.cs.pub.ro/studenti/licenta/predare

Răzvan