[Team2013] [diploma] Informatii despre lucrarea de diploma

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sat Jul 6 22:47:58 EEST 2013

Razvan Deaconescu <razvan.deaconescu at cs.pub.ro> writes:

> Salutare!
>
> Amânăm pentru duminică rehearsal-ul poate chiar pentru luni pentru
> unii. Vineri și sâmbătă e susținererea disertațiilor și suntem ocupați.

Salutare!

Rehearsal-ul va avea loc în sala EC101 fi după cum urmează:

= Duminică, 7 iulie 2013

Ora 10:00: studenții VMXL4 + Cristian Condurache

Ora 15:30:
* Ghennadi Procopciuc
* Ștefan Manea
* Cosmin Paraschiv
* Paul Vlase
* Bogdan Popescu
* Andreea Hodea
* Claudiu Ghioc
* Mihaela Mărtinaș
* Victor Duță

= Luni, 8 iulie 2013

Ora 16:00
* Bogdan Grama
* Aurel Săvoiu
* Alex Sărdan
* Liviu Chircu
* Corina Buhai
* Bogdan Ivanov

Detalii: Fiecare prezentare trebuie să dureze 8 minute. Fiecare sesiune
de prezentare + întrebări/observații va dura 20 de minute.

Pentru slide-uri, urmăriți observațiile de aici[1].

[1] http://swarm.cs.pub.ro/~razvan/wiki/school/diploma#slide-urile_prezentarii

Răzvan