[Team2013] testing

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sat Jun 29 09:31:46 EEST 2013

Razvan Deaconescu <razvan.deaconescu at cs.pub.ro> writes:

> Rămâne pe mâine de la ora 12:00-12:30. Am discutat cu Mihaela și
> Claudiu pe seară în EG106.

Am dat drumul la instalare de CentOS 6.3 pe primul sistem cum intri în
dreapta. Nu am terminat instalarea. Dacă ajungeți înaintea mea
continuați instalarea și puneți și ce este nevoie ca să meargă LiSA
acolo.

Parola de root este student.

Luați cheile de la sala EG106 de la poartă. Dați-mi SMS să vă trimit
codul de alarmă al sălii.

Am pregătit celelalte 5 sisteme de pe acel rând cu UDPCast ca să
duplicăm hard disk-ul.

Răzvan