[Team2013] testing

Claudiu Ghioc claudiughioc at gmail.com
Sun Jun 30 13:07:59 EEST 2013

2013/6/30 Razvan Deaconescu <razvan.deaconescu at cs.pub.ro>:
> Claudiu, Mihaela, Victor, să spuneți, vă rugăm, ce ați obținut în
> experimentele de ieri.
>
> Răzvan

Salutare,

Am trimis ieri rezultatele in forma bruta pe mail list (team2013) dar,
fiind prea mare, cred ca asteapta aprobarea moderatorului. Totusi nu
am descris exact ce am testat.

Initial am testat arhitecturi separate cu LiSA si Linux (bridge + 8021q);

Host1 <--> Switch LiSA <--> Host2
Host1 <--> Switch1 LiSA <---> Switch2 LiSA <--> Host2

Host1 <--> Switch Linux <--> Host2
Host1 <--> Switch1 Linux <---> Switch2 Linux <--> Host2
Legaturile dintre switchuri au fost si trunk si access.

La final am avut o topologie hibrida cu doua switchuri Linux si unul
Lisa. Numai ca nu prea am respectat topologia initiala pentru ca unul
din sistemele care rulau switchul cu bridge si 8021q avea un slot
defect pentru o placa de retea. Era tarziu, si nu am mai schimbat
sistemul.
Am atasat topologia finala si configuratia pentru fiecare sistem. Am
obtinut conectivitate end to end intre hosturile din acelasi VLAN, pe
switchuri se vedea bine tabela cu MAC-uri, am rulat si iperf pe ele.

Am sa trimit un mail, dar nu pe lista, cu rezultatele obtinute, in
forma foarte bruta.

O zi faina!

--
Claudiu Ghioc