[Team2013] meeting LiSA

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Fri Mar 15 16:08:03 EET 2013

Mihaela Alexandra Martinas <martinas.mihaela21 at gmail.com> writes:
> Buna!
>
> Si pentru mine este in regula.

Salutare!

Eu nu pot ajunge luni seara, am o altă întâlnire. Dacă puteți mulți,
recomand să vă vedeți voi. Inputul meu tehnic nu este cel mai relevant.

Oricum, o să planificăm și o întâlnire săptămânală la
facultate. Întâlnirea va avea un scop dual de prezentare a stării
curente a activităților și de planificare pe termen scurt. O să revin eu
în week-end cu propuneri de intervale orare.

Răzvan

P.S.: Radu, cred că e o idee bună să fie configurația
"reply_goes_to_list" pe "This list", ca răspunsurile să fie în mod nativ
trimise pe listă. Deși e recomandat să fie "Poster", apar situații în
care apare initial poster-ul la "To" și lista la "Cc".