[Team2013] meeting LiSA

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Mon Mar 18 15:40:29 EET 2013

Razvan Deaconescu <razvan.deaconescu at cs.pub.ro> writes:
> Oricum, o să planificăm și o întâlnire săptămânală la
> facultate. Întâlnirea va avea un scop dual de prezentare a stării
> curente a activităților și de planificare pe termen scurt. O să revin eu
> în week-end cu propuneri de intervale orare.

Salutare!

M-am uitat pe programul vostru în sala EG106[1] și sunt două intervale
de întrevedere potrivite:
* luni, de la ora 18:30, în sala EG106
* joi, de la ora 11:00, în sala EG106

Eu propun să ne vedem în ambele intervale, adică de două ori pe
săptămână și să îi ținem pe Radu și pe Ionuț briefed (meeting minutes și
status reports). Apoi, o dată la 2 sau la 3 săptămâni să mergeți lunea
la sediul Cloudbit (exact cum veți merge azi) pentru live syncing (eu nu
pot pleca din facultate luni seara), sau alternativ, să vină Radu și
Ionuț aici (atunci voi fi și eu participant).

Ce părere aveți, vi se pare OK?

Ion, tu poți să ajungi în vreunul din intervalele de mai sus în
facultate?

[1] https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Anh5Op_iFi3jdC1IR0Vwb3ZQMm5lTmRLVnhJM0JBd1E#gid=0

Răzvan