[Team2013] meeting LiSA

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Wed Mar 20 08:57:07 EET 2013

Andreea-Cristina Hodea <andreea.cristina.hodea at gmail.com> writes:

> Aseara zicea Radu ca dupa 18.30 ar putea ajunge si el lunea din cand
> in cand. Doar sa ne zici tu, Razvan, daca avem sala unde sa ne
> intalnim aici in Poli fara sa ne deranjam colegii din EG106b (sala de
> SO e libera luni seara?).

Putem să folosim sala EG106a; e liberă în intervalul ăla.

Atunci hai să rămână întâlnire săptămânală la 18:15, în sala EG106a. Eu
am la ora 19:00 o altă întrevedere. Radu, când poți să ajungi și tu, ar
fi super. Eventual, unele întâlniri pot fi organizate la sediul
Cloudbit.

Am trimis invitație tuturor (Ionuț included).

Job well done cu minutele întâlnirii[1].

[1] https://github.com/lisa-project/lisa-user/wiki/Meetings

Răzvan