[Team2013] Sesiunea de Comunicari Stiintifice - LiSA

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Tue May 14 09:37:49 EEST 2013

Claudiu Ghioc <claudiughioc at gmail.com> writes:
> Salutare,
>
> Asa cum a recomandat Razvan am scris un sumar al lucrarii cu care vom
> participa la SCS. Astem recomandari cu caldura.

Trimit aici observațiile pe care le-am trimis ca mail privat.

Urmăriți indicațiile de aici[1] în redactarea documentului. Rapid,
câteva:
* Numele corect este 'University POLITEHNICA of Bucharest'.
* Titlul cu majuscule

Alte observații:
* Puneți adresele voastre @cti.pub.ro.
* Puneți primul bullet de la Why în introducere.
* Puneți "Conclusion and Further Work".

Arată foarte bine structura. Nice work! Să aveți 2-3 diagrame că ajută
la înțelegere.

[1] https://systems.cs.pub.ro/projects/projects/templates/wiki/DocumentTips

Răzvan