[Team2013] promovare switch software

Andreea-Cristina Hodea andreea.cristina.hodea at gmail.com
Sun Nov 24 12:59:29 EET 2013

Salve,

Am primit feedback bun de la Iulia (in Cc). S-a jucat numai cu
comenzile de baza dar a fost incantata de CLI si de faptul ca este
realist, ca se configureaza ca switch-urile cu care s-a mai jucat. Pe
de alta parte s-a jucat si cu openvswitch si i s-a parut interesant,
mai ales partea de quality of service. Cred ca cel mai mult in toata
joaca aceasta i-a placut ca exista solutii software care chiar se
comporta ca un switch real.

All in all, judecand dupa reactia Iuliei cred ar fi interesant sa le
incerce si alti colegi sau prieteni de-ai nostri, poate chiar in
cadrul laboratoarelor; sau macar sa fie mentionate ori la laboratoare,
ori la cursuri.

Numai bine,
Andreea