[Team2013] Propunere continuare proiect

Radu Rendec radu.rendec at mindbit.ro
Mon Sep 2 11:40:09 EEST 2013

Salut!

In primul rand vreau sa adresez felicitari tuturor absolventilor din
vara aceasta si sa multumesc pentru contributia la LiSA!

Va scriu acest mail pentru a va propune continuarea dezvoltarii, in
vederea finalizarii modulelor la care s-a inceput lucrul anul acesta.
Este vorba in principal de finalizarea implementarii de multiengine,
care presupune si integrarea tuturor celorlalte module (switch.ko,
bridge+8021q, SoC, etc.) astfel incat sa poata functiona cu multiengine.

In mod ideal, la sfarsitul acestei etape ar trebui sa avem o versiune de
LiSA cu multiengine care sa functioneze pe un SOHO router, suportand
atat switch-ul hardware embedded, cat si software switching bazat pe
bridge+8021q sau switch.ko.

Participarea la acest proiect este absolut benevola si nu exista
constrangeri de timp si/sau functionalitati implementate. Ca sa existe
totusi un reper, cred ca ar fi bine sa ne propunem finalizarea
implementarii pana in februarie 2014. Motivul este ca urmatoarea echipa
de studenti (presupunand ca si in anul universitar 2014-2015 se va forma
o echipa LiSA) sa aiba o baza stabila pe care sa poata dezvolta mai
departe noi functionalitati.

Pentru a sprijini acest proiect, eu ma ofer sa asigur in continuare
suport prin participarea la intalniri tehnice si prin raspunsuri la
mailurile tehnice de pe lista lisa-devel (practic intr-o maniera
similara cu ceea ce am facut pentru proiectele de diploma).

Pentru cei interesati, propun o intalnire la care sa evaluam stadiul
implementarii actuale si sa stabilim un plan pentru ceea ce vrem sa
implementam mai departe. Eu sunt disponibil saptamana aceasta pana joi
la ora 18:00 si saptamana urmatoare incepand de marti, ora 10:00.

Multumesc,

Radu