[Team2013] Propunere continuare proiect

Andreea-Cristina Hodea andreea.cristina.hodea at gmail.com
Thu Sep 12 11:22:11 EEST 2013

2013/9/12 Razvan Deaconescu <razvan.deaconescu at cs.pub.ro>:
> [...]

Cred ca partea de bridge si 8021q poate fi separata destul de bine,
caci e consistenta si ii urmeaza celei de introducere a unui nou
layer. O alta bucata sau chiar doua ar fi introducerea layerului de
switch API si adaptarea ulterioara la multi-engine. Cum ti se pare?

Cu alte cuvinte cred ca asa cum ne-am impartit la redactarea licentei
am putea determina doua sau trei componente, depinde daca mai e cineva
interesat sa participe, in afara de noi doi.

Hai ca scriu eu acum.

Andreea