[LiSA-Devel] Retea de teste

Radu Rendec radu.rendec at ines.ro
Fri Apr 10 14:18:13 EEST 2009

Am finalizat configurarea retelei de test, asa cum am promis.
Arhitectura retelei si modul de utilizare sunt descrise pe wiki, link
din pagina principala sau direct la urmatoarea adresa:

http://lisa.ines.ro/wiki/doku.php?id=playground

Va rog cititi cu atentie regulile de utilizare de pe wiki!

Din motive de securitate, datele de acces nu sunt publice si voi trimite
un mail fiecaruia care are nevoie de acces. Momentan stiu doar de Andrei
Faur, caruia ii voi trimite mailul in cursul zilei de azi. Daca mai are
cineva nevoie, il rog sa ma contacteze.

Radu Rendec