[LiSA-Devel] Intrebari

Faur Andrei da3drus at gmail.com
Mon Apr 13 18:46:27 EEST 2009

Victorie, am reusit sa transmit un mesaj STP intre doua masini virtuale
VMWare configurate cu LiSA. O sa folosesc setupul acesta cand
testez modificari mici, nu are sens sa incarc (si eventual sa provoc
un crash) masina de test oferita de voi. Ideea e ca avand masinile virtuale
la dispozitie pot sa fac tot soiul de teste fara sa influentez si pe ceilalti.

Bun, acum ca am reusit asta as vrea sa scriu un mic tutorial in care arat
pasii parcursi in implementarea unui protocol oarecare, in userspace,
folosind LiSA. Cu ce cont ma loghez pe wiki?

Momentan singurul cod gasit in implementarea CDP pe care l-am folosit
este structura cdp_frame_header din cdpd.h care descrie de fapt un header
de frame ethernet. Nu m-am uitat mai mult, de asta aveam nevoie. A trebuit
sa comentez in kernel doua linii de cod care verificau adresa de multicast.
La STP, este alta adresa (CDP si VTP aveau aceeasi adresa) asa ca acolo
va trebui umblat.