[LiSA-Devel] Intrebari

Radu Rendec radu.rendec at ines.ro
Mon Apr 13 19:07:47 EEST 2009

On Mon, 2009-04-13 at 18:46 +0300, Faur Andrei wrote:
> Victorie, am reusit sa transmit un mesaj STP intre doua masini virtuale
> VMWare configurate cu LiSA. O sa folosesc setupul acesta cand
> testez modificari mici, nu are sens sa incarc (si eventual sa provoc
> un crash) masina de test oferita de voi. Ideea e ca avand masinile virtuale
> la dispozitie pot sa fac tot soiul de teste fara sa influentez si pe ceilalti.

Cool :) Momentan nu mai foloseste altcineva masina de teste, deci e ok
sa lucrezi si acolo daca ai nevoie.

> Bun, acum ca am reusit asta as vrea sa scriu un mic tutorial in care arat
> pasii parcursi in implementarea unui protocol oarecare, in userspace,
> folosind LiSA. Cu ce cont ma loghez pe wiki?

Ti-am creat cont. Ar trebui sa primesti notificarea automata de la wiki
pe adresa de gmail.

> Momentan singurul cod gasit in implementarea CDP pe care l-am folosit
> este structura cdp_frame_header din cdpd.h care descrie de fapt un header
> de frame ethernet. Nu m-am uitat mai mult, de asta aveam nevoie. A trebuit
> sa comentez in kernel doua linii de cod care verificau adresa de multicast.
> La STP, este alta adresa (CDP si VTP aveau aceeasi adresa) asa ca acolo
> va trebui umblat.

S-ar putea sa fie nevoie de mai mult: nu sunt sigur daca in anumite
circumstante pachetele de stp nu trebuie pur si simplu forward-ate ca
atare. Si oricum mai trebuie implementate starile pe interfete
(blocking, learning, forward etc). Oricum vom discuta la momentul
respectiv.

Spor,

Radu