[LiSA-Devel] Proiect diploma Etherchannel & LACP

George Milescu george.milescu at gmail.com
Fri Apr 24 15:00:35 EEST 2009

2009/4/24 Radu Rendec <radu.rendec at ines.ro>:

> Hmm... interesant; eu nu am observat acest comportament desi am folosit
> candva modulul respectiv in productie.
>
> Ai incercat sa adaugi ca porturi in lisa 2 interfete bond si sa vezi ce
> se intampla cu macurile? Daca configurezi un ip pe o interfata bond,
> este normal ca pachetele sa iasa cu alt mac decat al interfetei fizice
> (ies cu macul interfetei bond, care cel mai probabil ca e diferit de al
> interfetelor fizice).
>
> Oricum, inainte de a lua o decizie in sensul folosirii modulului de bond
> din kernel eu zic ca trebuie analizat cu atentie. De exemplu e de vazut
> [...]

Salut.

Eu ma voi ocupa din partea UPB de acest proiect. Mircea mi-a predat
mie stafeta. :)

Am vorbit cu Constantin si sper ca pana duminica sa avem o imagine mai
clara despre modul in care poate fi folosit modulul de bond. Vom putea
discuta mai clar (si avand o baza concreta) atunci.

--
George Milescu