[LiSA-Devel] Patch/compile modul switch + kernel nou pe playground

Constantin Blanariu constantin.blanariu at gmail.com
Wed Jun 10 16:42:23 EEST 2009

Salut!

Am două mici probleme:

1. Nu reușesc să compilez modulul de switching pe playground din cauza
diferențelor de versiuni, patch-uri aplicate.

Ca să poată fi inclus modulul în kernelul de pe fedora, în Makefile folosesc
KDIR=/lib/modules/$KVER/... care e diferit de ce am eu în ../..

În principiu sunt diferențele induse de scoaterea speed și duplex de către
Ionuț acum ceva timp și
modificările făcute de mine în câteva fișiere gen include/linux/net_switch.h
pentru a include interfețele bonding.

Nu m-aș apuca să modific /lib/modules/.../build pentru că e posibil să îl
mai folosească și altcineva (oricum e un link
la proiectul din home-ul lui Ionuț).

Cam ce s-ar putea face ? Îmi fac o copie a directorului build, o modific cum
vreau și KDIR va fi un link către acea copie modificată ?

2. Am introdus un nou apel ioctl, SIOCBONDGETFULLINFO, pentru interogarea
interfeței bonding și a obține informații. Nu e principiul de
la switch, cu un singur apel ioctl și subcomenzi. Pentru aceasta a fost
nevoie să adaug câteva linii net/core/dev.c și încă un fișier. Însă ca
aceste
apeluri să și funcționeze, este nevoie de o recompilare de kernel cu cele
două fișiere modificate.

Cum s-ar putea face asta pe playground cât mai repede și fără
probleme/încurcături ?

Mulțumesc frumos,

Constantin

--