[LiSA-Devel] Patch/compile modul switch + kernel nou pe playground

Radu Rendec radu.rendec at ines.ro
Wed Jun 10 17:12:21 EEST 2009

Salut,

Ca solutie la toate problemele pe care le-ai enumerat, eu vad rezolvarea
cam asa:

1. Iti copiezi .config de la Ionut din subtree-ul de linux-2.6, dai
"make oldconfig" si "make menuconfig". Exista pe undeva o optiune de
configurare prin care poti sa append un string in numele imaginii de
kernel; pune acolo "constantin" sau ce vrei tu.

2. Dai "make" si iti compilezi practic kernelul de la tine. Apoi "make
modules_install" si "make install".

3. Generezi de mana initrd-ul pentru kernelul tau. E o problema cu
mkinitrd de pe masina asta si n-am reusit sa ma prind care - cert e ca
nu creeaza arhiva cpio. O sa revin cu detalii.

4. Rebootezi masina cu kernelul tau.

5. Folosesti KDIR=../.. ceea ce iti va rezolva problemele de compilare a
modulului.

Sper sa te ajute asta. Mai da cu mailul daca nu te descurci.

Bafta,

Radu