[LiSA-Devel] Compile/Install LiSA

Ionut Nicu ionut.nicu at ines.ro
Wed Mar 11 23:00:33 EET 2009

Salut,

On Wed, 2009-03-11 at 18:35 +0200, Radu Rendec wrote:
> As vrea, de asemenea, si cu ajutorul vostru, sa documentam lucrurile
> corect si la zi pe wiki. Scopul final este sa impingem spre wiki partea
> de documentare (spre deosebire de diverse readme-uri mai mult sau mai
> putin actualizate pe care le avema acum).

@Radu: fa-mi si mie te rog un cont pe wiki. Pot sa contribui ceva la
partea de git/version control.

@Andrei: Beware ca pe branch-ul lisa-devel lucrurile sunt cam pe
bleeding edge: redesign total pe partea de cli/user space.

Eu unul insa zic ca e bine sa dezvoltam _numai_ aici, chiar daca
momentan mai avem chestii care nu au fost inca portate din vechiul cli.

Daca esti nerabdator sa te joci cu modulul de LiSA poti sa incepi
folosind utilitarul swctl din userspace/tools. Dupa asta poti sa te joci
cu swcli din userspace/cli.

Bafta,
Ionut.