[LiSA-Devel] Compile/Install LiSA

Faur Andrei faur.andrei at yahoo.com
Sat Mar 14 16:09:55 EET 2009

Incerc de cateva zile sa pun kernelul cu suport de LiSA pe o masina virtuala.
Am incercat pe masinile virtuale de SO/PSO insa in ambele imi apare urmatoarea
eroare la bootare :

VFS: Cannot open root device "hda1" or unknown-block(0,0)
Please append a correct "root=" boot option; here are the available partitions:
Kernel panic - not syncing: VFS: Unable to mount root fs on unknown-block(0,0).

Deja am pierdut prea mult timp incercand sa imi configurez mediul de lucru, si
devine frustrant. Trebuie sa configurez cu ceva optiune speciala kernelul ca sa
mearga?

Daca aveti o masina virtuala cu tot ce ii trebuie si e functionala, o puteti pune
la dispozitie? (prin ftp, torrent etc.).

Multumesc,
Andrei