[LiSA-Devel] Compile/Install LiSA

Ionut Nicu ionut.nicu at ines.ro
Sat Mar 14 20:12:53 EET 2009

On Sat, 2009-03-14 at 10:46 -0700, Faur Andrei wrote:

> Am incercat si asa si nu a mers.

Hmm, nu stiu care e setup-ul de vm de la pso. Folosesti initrd?
Problema ta e oarecum generica, nu e legata musai de lisa. Orice alt
kernel compilat de tine din surse ai reusit sa-l bootezi acolo?

> 1. Nu am asa ceva :)
> 2. Cum s-ar face testarea pe o asemenea masina? Ma gandesc ca
> am nevoie de mai multe instante ale LiSA care negociaza intre ele
> tot felul de parametri ai protocolului (STP in cazul meu).

Pentru testare eu ma gandeam mai degraba la un setup in care pui masina
ta care ruleaza LiSA cu daemon-ul tau de stp intr-o retea de switch-uri
Cisco...

In principiu ai putea sa-ti testezi jucaria cu alta instanta a ei dar ma
gandesc ca ar fi bine sa ne asiguram de la inceput ca va fi
interoperabila cu alte echipamente standard (Cisco preferabil).

Radu, tu ai vreo idee mai buna pentru setup-ul de test?

Ionut.