[LiSA-Devel] Compile/Install LiSA

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sun Mar 15 15:32:47 EET 2009

On Sat, 2009-03-14 at 20:12 +0200, Ionut Nicu wrote:

> Hmm, nu stiu care e setup-ul de vm de la pso. Folosesti initrd?
> Problema ta e oarecum generica, nu e legata musai de lisa. Orice alt
> kernel compilat de tine din surse ai reusit sa-l bootezi acolo?

Masina virtuala de PSO poate fi luata prin BiTorrent de aici. Faza este
ca mi-am fript destul de mult timp urechile vineri cu Andrei incercand
sa compilez kernel-ul sa mearga si nu a vrut. Am compilat in toate
modurile: cu initrd, fara initrd, toate driverele integrate, luat
configul de la kernel-ul existent -- nimic nu a mers.

Andrei a presupus ca poate o fi de la masina virtuala (care foloseste
GRUB 1.9 si un kernel 2.6.28) si a folosit masina de anul trecut
(2.6.24) si, din cate a zis, tot nu a mers.

Andrei, incearca sa compilezi un kernel 2.6.25 (vanilla) si vezi daca
booteaza. Eu tot cred ca se intampla ceva cu patch-urile de LiSA de-l
fac sa nu booteze.

Razvan

--
believed to be clean.