[LiSA-Devel] Compile/Install LiSA

Mircea Bardac dev at bardac.net
Mon Mar 16 12:24:04 EET 2009

Nicu Ioan Petru-B06965 wrote:

> Da-mi si mie link-ul la torrent-ul cu vm-ul de linux. O sa incerc sa-l
> iau de acasa si sa compilez/bootez un kernel cu lisa pe el.

Torrent-ul pentru masina Linux de PSO(SO2) este [1]:
* kernel: vanilla 2.6.28.4, cu optiuni de debug
*  netconsole (inserat in post-up pentru eth0)

[1] http://cs.pub.ro/~pso/Laboratoare/torrent/so2-vm-debian-sid.torrent

(Razvan este un pic out-of-the-country; most likely are acces la
Internet, dar nu stiu lag-ul cu care va raspunde)

--
Mircea
http://mircea.bardac.net