[LiSA-Devel] Compile/Install LiSA

Nicu Ioan Petru-B06965 ionut.nicu at freescale.com
Mon Mar 16 12:04:24 EET 2009

Salut Razvan,

> Masina virtuala de PSO poate fi luata prin BiTorrent de aici. Faza
este ca mi-am fript destul de mult timp urechile vineri cu Andrei
incercand sa
> compilez kernel-ul sa mearga si nu a vrut. Am compilat in toate
> modurile: cu initrd, fara initrd, toate driverele integrate, luat
configul de la kernel-ul existent -- nimic nu a mers.

Da-mi si mie link-ul la torrent-ul cu vm-ul de linux. O sa incerc sa-l
iau de acasa si sa compilez/bootez un kernel cu lisa pe el.

> Andrei, incearca sa compilezi un kernel 2.6.25 (vanilla) si vezi daca
booteaza. Eu tot cred ca se intampla ceva cu patch-urile de LiSA de-l
fac sa nu
> booteze.

Patch-ul de lisa adauga doar un hook in net/core/dev.c. Eu sunt f. sigur
ca nu e de la el.

Ionut.

--
This message has been scanned for viruses and dangerous content by
MailScanner, and is believed to be clean.