[LiSA-Devel] Compile/Install LiSA

Radu Rendec radu.rendec at ines.ro
Tue Mar 17 14:41:13 EET 2009

On Tue, 2009-03-17 at 04:34 -0700, Faur Andrei wrote:
> 2. Nu sunt sigur care ar fi urmatorii pasi pe care ar trebui sa ii parcurg.
> Imi este neclar exact cum se face ciclul [modify|add]code / compile /
> insert module / test

Odata compilat kernel cu suport de LiSA (hook-ul din dev.c) poti
recompila doar modulul switch si apoi il poti reinsera si testa.

Pasii ar fi cam urmatorii:

* acolo unde ai clona din tree-ul de git, mergi in subdirectorul
linux-2.6/net/switch; acolo poti face modificari in cod;

* te asiguri ca in Makefile variabila KDIR puncteaza catre radacina
surselor de kernel pe care le-ai compilat; daca ai compilat chiar din
tree-ul de git, e ok cu ../.. cum e default;

* recompilezi modulul cu make (din subdirectorul linux-2.6/net/switch);

* scoti modulul vechi si il reinserezi pe cel nou:
rmmod switch
insmod ./switch.ko

Spor,

Radu