[LiSA-Devel] basic message passing

Faur Andrei faur.andrei at yahoo.com
Wed Mar 25 13:17:52 EET 2009

Ok, am setat doua masini virtuale cu kernelul configurat anterior. Pasii
urmariti sunt :

pe fiecare masina :
    modprobe switch
    cd /lisa/userspace/cli
    LD_LIBRARY_PATH=. ./swcli
    configure terminal
    interface eth0

Acum, am gasit in directorul /lisa/userspace/tests un program numit
test_sock in care se face un receive si un send. Am impartit programul
in doua, astfel ca pe una din masini fac send in timp ce pe cealalta fac
receive. Am interceptat cu tcpdump (pe masina sender) pachetul transmis
de programul send si imi arata :
06:07:08:09:0a:0b (oui Unknown) > 00:01:02:03:04:05 (oui Unknown).
Pe masina receiver, tcpdump nu imi arata nimic. Am schimbat MAC-ul
de pe receiver in 00:01:02:03:04:05 si acum tcpdump imi arata ca primeste
pachetul insa programul recv tot nu il receptioneaza. Any ideeas?

On a side note : de unde isi ia programul test_recv respectivele adrese MAC?

Andrei.