[LiSA-Devel] Compile/Install LiSA

Radu Rendec radu.rendec at ines.ro
Mon Mar 16 16:26:19 EET 2009

On Mon, 2009-03-16 at 06:24 -0700, Faur Andrei wrote:
> Daca s-ar putea face un astfel de setup ar fi super :) Altfel, cred ca ar trebui
> configurat la scoala un astfel de sistem cu 2-3 switchuri Cisco si nu sunt
> sigur cat de rapid s-ar putea aranja asta.
>
> Titlul oficial al licentei este implementarea STP/RSTP/PVST, asa ca toate trei.
> Ar fi de preferat sa incep cu STP.

O sa incerc sa pun la punct configuratia de test. Mai dureaza putin pana
fac rost de niste placi de retea (low profile) pe care sa le pun in
server, ca sa pot crea o topologie cu legaturi fizice redundante.

Probabil vom porni cu niste switch-uri 2924, de care sunt sanse mai mari
sa pot face rost. Te tin la curent.

Radu