[LiSA-Devel] basic message passing

Faur Andrei faur.andrei at yahoo.com
Wed Mar 25 16:28:00 EET 2009

> Ai idee cum anume se face legatura intre interfetele virtuale de retea
> ale celor 2 masini (de exemplu switching in masina gazda; daca da, cum
> se realizeaza etc)?

Ambele masini virtuale sunt configurate cu NAT, si astfel folosesc
switchul virtual VMnet8 [1] :
http://www.vmware.com/support/ws55/doc/ws_net_component_vswitch.html

Presupun ca acesta a ales sa ignore un frame ce contine o adresa MAC
necunoscuta. Just my 2 cents, nu am nici cea mai mica idee ce face VMWare
under the hood.

Nu sunt sigur cum se poate crea in VMWare o legatura directa intre doua masini
virtuale ca sa nu mai fie astfel nevoie de switchul intermediar. O sa mai
caut pe tema asta, ar trebui sa se poata.