[LiSA-Devel] basic message passing

Radu Rendec radu.rendec at ines.ro
Wed Mar 25 17:31:27 EET 2009

On Wed, 2009-03-25 at 07:28 -0700, Faur Andrei wrote:
> Ambele masini virtuale sunt configurate cu NAT, si astfel folosesc
> switchul virtual VMnet8 [1] :
> http://www.vmware.com/support/ws55/doc/ws_net_component_vswitch.html
>
> Presupun ca acesta a ales sa ignore un frame ce contine o adresa MAC
> necunoscuta. Just my 2 cents, nu am nici cea mai mica idee ce face VMWare
> under the hood.

Si eu suspectez ca frame-ul s-a pierdut pe undeva prin sistemul de
networking de la virtualizare. Tocmai de asta te-am si intrebat care
exact e configuratia. Oricum este putin ciudat, pentru ca un switch in
mod normal trebuie sa faca flood pentru un frame la care nu cunoaste
adresa destinatie.

> Nu sunt sigur cum se poate crea in VMWare o legatura directa intre doua masini
> virtuale ca sa nu mai fie astfel nevoie de switchul intermediar. O sa mai
> caut pe tema asta, ar trebui sa se poata.

M-am uitat putin prin documentatie pornind de la link-ul pe care l-ai
trimis. Pare destul de complicat si nu foarte transparent ce fac baietii
de la vmware cu networking-ul.

Pe de alta parte am facut rost de tot ce imi trebuie pentru platforma de
testare de care vorbeam saptamanile trecute. Probabil ca pana la
sfarsitul saptamanii termin si de configurat si iti voi da acces acolo.

Radu