[LiSA-Devel] Topologie playground

Constantin Blanariu constantin.blanariu at gmail.com
Mon May 4 11:50:52 EEST 2009

2009/5/3 Radu Rendec <radu.rendec at ines.ro>

> [...]
> interfetele de iesire din switch - pachetele pe care le prinde tcpdump
> sigur vor fi trimise fizic pe interfata).
>
> Exemplu de topologie:
>
> * eth1 - generare de pachete
> * sw1 configurat cu fa0/8 si fa0/9 in acelasi vlan => pachetele se
> intorc prin eth3
> * LiSA configurat intre eth3 si eth2 => pachetele ajung in sw2
> * sw2 fa0/8 si fa0/3 in acelasi vlan => pachetele ajung in sw3
> * sw3 fa0/2 si fa0/8 in acelasi vlan => pachetele se intorc in eth4
>
> Dupa ideea asta schema poate fi adaptata in functie de necesitati. Ce

As fi vrut sa vad modul in care se uilizeaza interfata bonding, daca se
adauga
mac-urile calumea in tabela de comutare, daca se face load balancing cum
trebuie
utilizand interfetele fizice, daca interfata bonding schimba sau nu mac-ul
sursa al
pachetului.

Pentru load balancing as fi avut nevoie de cele doua legaturi fizice intre
statie si SW1.

In plus, pe cele doua interfete eth1 si eth4 nu cred ca pot fi puse ip-uri
din aceeasi retea.

Constantin

--
Constantin Blanariu