[LiSA-Devel] ixlabs git daemon down?

Faur Andrei da3drus at gmail.com
Mon May 18 22:41:08 EEST 2009

2009/5/13 Ionut Nicu <ionut.nicu at ines.ro>:
> Salut,
>
> De ceva vreme la "git remote update":
>
> Updating origin
> Updating ixlabs
> fatal: The remote end hung up unexpectedly
> error: Could not fetch ixlabs
>
> Pe langa asta, ma asteptam ca pana acum sa apara si niste branch-uri de
> development cu ceva commit-uri in acel repository (macar un hello
> world). De altfel asta a fost scopul lui (vizibilitatea).

Salut,

Au fost o tona de facut in perioada asta. Ca de obicei, din cauza modului
de organizare a materiilor + scs, se strang toate exact inainte de a intra
in sesiune. But enough of that, sper sa reusesc sa fiu ceva mai activ de
acum incolo.

1. Am reusit sa dau iar cu sistemul jos. I-am dat un reboot prin KVM dar
nu are nici un efect. Consola de la KVM nu arata nimic in afara de butonul
de send Ctrl-Alt-Del.

2. Dat fiind ca am facut modificari atat in main tree cat si in
modulul de linux,
trebuie sa dau push la ambele, nu?

Mai multe intrebari vor aparea dupa ce reusesc sa fac primul commit.

Andrei